EcoRidders Top

Hoppa, je bent duurzaam aan het ondernemen. Maar wil je het ook inzetten om je (commercieel) te onderscheiden? Dan is dit pakket iets voor jou:


Pakket Top:
• Stap 1: Bepalen van de relatie tussen MVO en de kenmerken van de organisatie
• Stap 2: Begrijpen van de maatschappelijke betrokkenheid van de organisatie
• Stap 3: Integreren van MVO in de gehele organisatie en opstellen van het MVO beleid
• Stap 4: Communiceren van de MVO activiteiten/acties (via de aanwezige kanalen zoals LinkedIn, Facebook, Website, nieuwsbrieven)

Stap 5: Vergroten van de geloofwaardigheid
Stap 6: Monitoren/rapporteren en verbeteren van de MVO activiteiten

De scan is gedaan, de verbeteringen worden geïmplementeerd en er wordt binnen de organisatie draagvlak gecreëerd. Je bent op het goede pad en echt duurzaam aan het ondernemen. Nu is het de bedoeling dat deze MVO aanpak je gaat helpen om klanten en medewerkers aan je te verbinden. Dit kun je versterken door externe, onafhankelijke partijen te vragen je beleid te beoordelen middels audits of je aan te sluiten bij brancheorganisaties die een bepaalde kwaliteit aanhangen. We denken en helpen in dit pakket graag mee!


Je gaat nu ook actief rapporteren aan de belangrijke stakeholders wat je aan het doen bent. Je toont aan dat je actief bezig bent om die punten waar je impact wilt maken te vergroten. Maar zoals gezegd, verandert het speelveld rondom MVO constant en zijn er veel nieuwe wetten en regels die erbij komen. EcoRidders zal in dit pakket je hierbij ondersteunen. Zo zullen we jaarlijks een evaluatie uitvoeren en de wijzigingen doorvoeren in het benodigde dashboard en/of rapportages.


Interesse gewekt? Neem contact met ons op voor een kop koffie of laat je gegevens achter, dan bellen wij jou.

 
E-mailen
Bellen
LinkedIn